Tuesday 21 June 2011

Research n Seni....

Ari nih aku kne siap kan research n siap an perbentangan tok esk.....agak menagis gak r....
so aku kne b'usaha tok mengelakkan diri drp pada dipanggil oleh pengetua skali lg....
naseb baek aku ade membe yg membantu aku....thx kepade ismail, adri, mustafizi and aien...
coz tolong aku td.....=)
seni lak aku masih memikirkan ttg "SUBJEK MATTER"....ape bende subjek matter aku erk???
aduh...=.= cikgu aini lak da marah2...so aku kne siapkan gak supaye aku ley dpt SUBJEK MATTER
aku...kepade sape2 yg ley tlg aku 2....tlg r....aku da blurrr....T.T

5 comments:

  1. hahahahhaa....sabor2...x yah thnks2 gan aq....reseach aku hari nie x siap...aq lari...

    ReplyDelete
  2. ko memng.. ko kan baby... baby cam 2 ar... x main ar lari2 nie... terjun bngunn sudh.. bru syok.. haha

    ReplyDelete